قیمت دیگ دست دوم | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

قیمت دیگ دست دوم | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

دیگ بخار یک تجهیزات صنعتی است که برای تولید بخار به منظور استفاده در فرآیندهای صنعتی و تأمین انرژی حرارتی استفاده می‌شود. دیگ بخار در انواع و اندازه‌های مختلف و با قابلیت تولید بخار در فشارها و دماهای متفاوت طراحی می‌شود. عملکرد دیگ بخار به این صورت است که سوخت (مانند گاز طبیعی، نفت، زغال سنگ و یا سوختهای دیگر) به وسیله احتراق در دیگ موجب تولید حرارت می‌شود. حرارت تولید شده در دیگ بخار باعث تبدیل آب به بخار می‌شود. بخار تولید شده سپس از طریق لوله‌ها و سیستم‌های توزیع به نقاط مورد نیاز در فرآیند


به عنوان مثال، دیگ‌های بخار در کارخانجات، نیروگاه‌ها، صنایع شیمیایی، پتروشیمی، صنایع غذایی و دیگر صنایع بزرگ استفاده می‌شوند. دیگ‌های بخار می‌توانند به صورت آبگرمکن‌های آبخور، دیگ‌های آبگرم صنعتی و دیگ‌های بخار آب تقسیم بندی شوند.

دیگ‌های بخار به دلیل عملکرد قدرتمند و قابلیت تولید بخار با فشار بالا و در دماهای مختلف، یکی از اجزای حیاتی و مهم در صنعت محسوب می‌شوند. همچنین، در انتخاب دیگ بخار، عواملی مانند نیاز گرمایشی، فشار بخار مورد نیاز، سوخت مورد استفاده، کارایی و اقتصادی بودن و نیز استانداردهای ایمنی و محیط زیستی باید مد نظر گرفته شود.

قیمت دیگ دست دوم | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

قیمت دیگ دست دوم: مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت دیگ و مشعل دست دوم- قیمت دیگ روحی دست دوم- قیمت دیگ مسی بزرگ دست دوم- قیمت دیگ آلومینیومی دست دوم- قیمت دیگ چدنی شوفاژکار- قیمت دیگ بزرگ آشپزی- دیگ شوفاژ دست دوم - دیگ آشپزی دست دوم خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دیگ بخار باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

قیمت دیگ دست دوم- مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع دیگ بخار در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دیگ و مشعل دست دوم- قیمت دیگ روحی دست دوم- قیمت دیگ مسی بزرگ دست دوم- قیمت دیگ آلومینیومی دست دوم- قیمت دیگ چدنی شوفاژکار- قیمت دیگ بزرگ آشپزی- دیگ شوفاژ دست دوم - دیگ آشپزی دست دوم با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از دیگ بخار را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

قیمت دیگ دست دوم | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

دیگ بخار طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید دیگ بخار لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

نکاتی در مورد خرید دیگ دست دوم

دیگ های آبگرم در دو مدل تولید و ساخته می شوند، از دیگ چدنی و یا فولادی میتوان در مصارف خانگی و یا صنعتی برای تامین آبگرم مدار ساختمان بهره مند شد که همین امر موجب شده در ساختمان هایی با متراژ بالا بیشترین کاربرد را داشته باشند. بنابراین با توجه به کاربرد گسترده ای که دارند در ظرفیت های متفاوتی نیز در بازار عرضه می شوند اما باید به این نکته اشاره داشت که تقریبا با قیمت بالایی در بازار عرضه می شوند. قیمت دیگ دست دوم- با توجه به قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه کالاهای دست دوم، بسیاری از افراد برای خرید دیگ شوفاژ ترجیح میدهند که محصول مورد نظر خود را کارکرده و به اصطلاح دست دوم خریداری کنید.

قیمت دیگ دست دوم | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

یکی از ویژگی های منحصر بفرد این محصولات اینست که با قیمتی بسیار پایین در بازار به فروش می رسند. بنابراین افراد بسیاری ترجیحا دیگ آبگرم مورد نیاز خود را کارکرده خریداری می کنند. اما باید در نظر داشت که کالای دست دوم به دلیل اینکه مدت زمانی از آنها استفاده شده ممکن است دچار خرابی و استهلاک شده باشند. بنابراین خرید این کالا نه تنها مقرون به صرفه نیست بلکه هزینه های گزافی نیز برای تعمیر آن باید متحمل شد و گاهی هم پیش میاید که دیگ آبگرم کم استفاده شده و میتوان تا سالها از آن استفاده نمود. برای خرید دیگ دست دوم باید برخی نکات توجه ویژه داشت که در ادامه به این موارد اشاره داریم.

سالم بودن بدنه ی دیگ

اولین نکته برای خرید دیگ دست دوم سالم بودن بدنه ی آن است. به طور عمده دیگ های آبگرم در دو مدل چدنی و فولادی در ظرفیت های متفاوت تولید و در بازار موجود می باشند. اگر آلیاژ بکار رفته در بدنه از مرغوبیت بالایی برخوردار باشد در دراز مدت بدون هیچ آسیب و پوسیدگی باقی می ماند. قیمت دیگ دست دوم- یکی از مزیت های دیگ های چدنی نسبت به نوع فولادی امکان تعویض و یا تعمیر پره های آن است. دیگ های فولادی نیز به دلیل اینکه به صورت یکپارچه ساخته می شوند در صورت خرابی امکان تعمیر آنها وجود ندارد. بنابراین برای خرید این محصولات حتما باید در نظر داشت که بدنه ی دیگ آبگرم کاملا سالم و بدون پوسیدگی باشد.

قیمت دیگ دست دوم | 20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

سالم بودن مشعل

از دیگ نکات مهم که حین انتخاب و خرید دیگ شوفاژ دست دوم باید به آن توجه داشت سالم بودن مشعل آن است. همانطور که اشاره شد دیگ های آبگرم با ایجاد شعله آب ورودی به دستگاه را گرم می کنند. در این تجهیزات مشعل وظیفه ی تامین حرارت و گرمایش لازم را به عهده دارد. به طور عمده از مشعل های گازی، گازوئیلی و یا دوگانه سوز در ساخت بویلر ها استفاده می کنند. خود مشعل نیز از اجرای متفاوتی ساخته شده که حین خرید لازم است به سالم بودن مشعل اطمینان حاصل نمایید. یکی از ویژگی های این قطعه از دیگ آبگرم اینست که میتوان در صورت سالم بودن سایر اجزا، اگر تنها مشعل خراب باشد میتوان آنرا با جدید و نو جایگزین نمود.

سالم بودن کنترل کننده های دیگ آبگرم

از مواردی دیگر که حین خرید دیگ شوفاژ دست دوم باید به آن توجه داشت سالم بودن قطعات و اجزای کنترل کننده ی آن است. این اجزا وظیفه ی کنترل دما و فشار آب مدار را در دیگ فولادی و چدنی به عهده دارند. قیمت دیگ دست دوم- از مهمترین این قطعات میتوان به مواردی همچون شیراطمینان، ترموستات ها، آکواستات دیگ، آکواستات حد اشاره داشت که هریک به نوعی اطمینان و ایمنی حین استفاده از دیگ شوفاژ را فراهم می کنند و از اهمیت بالایی نیز برخوردار هستند. چرا که زمان افزایش فشار و یا دما در صورت خرابی هریک وارد عمل نشده و خسارات جبران ناپذیری را به بار می آورد.

سالم بودن شاسی دیگ

از دیگر موارد مهم حین انتخاب و خرید دیگ شوفاژ دست دوم توجه به سالم بودن شاسی آن است. دیگ های فولادی در کارخانه عمدتا روی شاسی و یا پایه نصب می شوند. به دلیل قرار گرفتن روی زمین ممکن است دچار پوسیدگی و یا خرابی شده باشد. برای خرید این محصولات بهتر است که به سالم بودن شاسی توجه نمایید و در صورت خرابی میتوان با صرف هزینه ی کمی نسبت به تعویض آن اقدام نمایید.

 

قیمت دیگ دست دوم | 30درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

قیمت دیگ دست دوم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – قیمت دیگ دست دوم– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. در مقاله به موضوعات قیمت دیگ و مشعل دست دوم- قیمت دیگ روحی دست دوم- قیمت دیگ مسی بزرگ دست دوم- قیمت دیگ آلومینیومی دست دوم- قیمت دیگ چدنی شوفاژکار- قیمت دیگ بزرگ آشپزی- دیگ شوفاژ دست دوم - دیگ آشپزی دست دوم پرداختیم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – قیمت دیگ دست دوم– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.